|
|
|
Multimedialne szkolenie Subiekt nexo PRO krok po kroku
szczegółowo omawia obsługę systemu sprzedaży Subiekt nexo/nexo PRO - od
instalacji i opisu interfejsu po dokładne przedstawienie funkcji i
modułów programu (dokumenty, asortyment, zamówienia, urządzenia
fiskalne, cenniki, magazyn, finanse, rozliczenia i inne).
Wszystkie zagadnienia opisano w
przystępny sposób i w atrakcyjnej formie. Liczne filmy krok po kroku
pokazują, jak wykonywać poszczególne operacje. Wygodna nawigacja ułatwia
poruszanie się między poszczególnymi częściami szkolenia. Szkolenie składa się z dwunastu kursów: Dokumenty handlowe i magazynowe, Pierwsze kroki, Asortyment, Polityka cenowa, Urządzenia zewnętrzne, Zamówienia, Inwentaryzacja, Finanse i rozliczenia, Funkcje dodatkowe, Moduły wspólne, POS i Automatyzacja. Subiekt nexo krok po kroku to około 24 godziny nauki, 42 lekcje, blisko dwa tysiące stron i kilkadziesiąt filmów.
Tematy omówione w szkoleniu:
- Instalacja – kreator wdrożeniowy.
- Interfejs programu – omówienie budowy programu i rozwiązań interfejsowych.
- Pierwsze kroki – parametry: Subiekta, sprzedaży, zakupu, przyjęć, wydań oraz typy dokumentów wraz z określeniem hierarchii
- Kartoteki – klienci, asortyment.
- Komunikacja – SMS-y, wymiana dokumentów z księgowością/biurem rachunkowym.
- Urządzenia zewnętrzne – drukarki fiskalne, kasy fiskalne, terminale płatnicze, czytniki kodów, wagi, sprawdzarki cen, kolektory danych, wydruki niefiskalne.
- Polityka cenowa – cenniki główne i dodatkowe, aktualizacja cen, promocje, dyrektywa Omnibus.
- Zarządzanie zamówieniami – zlecenie do dostawców, zamówienia od klientów i praca z nimi między innymi kompletacja zamówień, wydawanie partiami.
- Dokumenty zakupu - faktura VAT zakupu, faktura VAT RR.
- Dokumenty sprzedaży - faktura VAT sprzedaży, faktura uproszczona, faktura VAT marża, faktura detaliczna, paragon, paragon imienny, paragon fiskalny.
- Dokumenty magazynowe – wydania i przyjęcia magazynowe, rozbieżności, korekty kosztów.
- Inwentaryzacja – spisy inwentaryzacyjne, dodanie i wykonanie inwentaryzacji w programie.
- Finanse – kasa firmowa (operacje kasowe, sesje oraz raporty kasowe), rachunki podmiotu (operacje bankowe, dyspozycje oraz wyciągi bankowe), obsługa bankowości elektronicznej.
- Ewidencje rozliczeń – rozrachunki, sesje rozliczeniowe, windykacja, kursy walut.
- POS – interfejs dotykowy – pierwsze uruchomienie i konfiguracja POS-u, uruchomienie POS-u bez widocznego Subiekta, prowadzenie sprzedaży w POS.
- Automatyzacja – tworzenie automatu wraz z przykładem jego zastosowań, miedzy innymi automatyczne powiadomienie klienta o zrealizowanym zamówieniu oraz automatyczne powiadomienie o sprzedaży poniżej minimalnej marży.
- Funkcje dodatkowe – e-Commerce, schowek, opłata cukrowa.
|